secebis sengalan!!

Aku x pandai melukis, jadi aku x boley ‘draw and paint’ perasaan aku..Aku x pandai menyanyi, aku x boley lagukan hati aku...Aku tade ‘art and skill’ maka aku xley nak shout out’ buat grafitti kat mane2 dinding..dan sbenanyer aku x pandai pon menulis..aku tau ‘throw out and spill’ aje..

~Hlovate~

27 November 2011

Hari Terputus Tali Pusat

Dua hari lepas merupakan hari lahir aku mengikut tahun syamsiah atau berasaskan matahari @ tahun gregorian. sedar x sedar, dah 25 tahun tali pusat aku terputus rupanya..cepat betol masa berlalu..tak ker?? huhu..Ini bermakna, dah setahun blog tanpa nama ni wujud..

Tapi taun ni agak pelik sikit sebab aku tak kena baling dengan macam-macam benda pelik masa malam besday aku..tak seperti taun-taun sudah..ada jek yang nak mendajal..kira kalo hari besday tu tak kena dajal macam pelik jeh..sebab tak boley nak lari..maka pada taun ni, wat julung2 kalinya, aku dapat tido dengan aman pada hari terputus tali pusat ni..ehehehehehehe..(ketawa dengan muka riak)

Yang paling tak boleh lupe masa besday taun lepas..kena baling dengan tepong warna pink sampai aku jadik cekodok pink..selalu aku baling diorang guna air mengkudu busuk jeh..yang cekodok pink ni mmg susah ler nak tanggalkan..kesan degil!! adeii..tp sume tu kenangan..kenangan yang membuatkan hubungan perkahwanan bertambah erat..

Pada sape-sape yang aku selalu dajal masa malam besday beliau tuh, aku mintak maap banyak-banyak..dan sekarang aku nak umumkan yang korang suma selamat dari terjahan aku sebab aku dah dok jauh..ohohoh.. kalo orang laen nak terjah tu, nasib koranglah..hehe

Dan di kesempatan ini juga aku nak ucapkan berbanyak terima kasih kepada semua yang wish bufday aku samada di laman mukabuku atau di telepon bimbit..sesungguhnya aku sangat menghargainya dan sangat merindui kalian..ohoho...

Dan bagi sape-sape yang tak baca lagi doa awal tahun, dinasihatkan untuk membaca doa awal tahun hijrah seperti di bawah ini :)


P/s : Azam Tahun ni nak jadik makin cantik..bole ker? heee

4 comments:

  1. salam ninie.

    k.su da temui sesuatu di tahun baru ini.

    Alhamdulillah. :)

    ReplyDelete
  2. Wslm Kaksu.

    Alhamdulillah..Tahniah diucapkan kerana telah menemui apa yang dicari. saya akan sentiasa meng-support kamu dear..Sayang & rindoo kamu :)

    ReplyDelete
  3. wah~~~~ mahu kena bling telo erk???

    kak sue: i pun nk ckp tahniah... teruskan taw... syg n rindu korang semua....(cop2.... apakah yg ditemui kak sue tu????)

    ReplyDelete