secebis sengalan!!

Aku x pandai melukis, jadi aku x boley ‘draw and paint’ perasaan aku..Aku x pandai menyanyi, aku x boley lagukan hati aku...Aku tade ‘art and skill’ maka aku xley nak shout out’ buat grafitti kat mane2 dinding..dan sbenanyer aku x pandai pon menulis..aku tau ‘throw out and spill’ aje..

~Hlovate~

22 November 2011

Rasa ITU

Untuk rasa sedih atas kehilangan, tu lumrah, kan? 
Untuk rasa keliru dengan apa yang dah jadi, tu pun lumrah, kan? 
Untuk rasa yang segala bende macam tak make sense sangat, tu pun kira lumrah, kan?
Rasa kehilangan tu bukannya boleh hilang dalam masa sehari dua. Setahun dua pun belum pasti. Tempoh untuk rasa tu hilang dalam jangka masa seumur hayat pun tak boleh nak dijanji...Hlovate~~

4 comments:

  1. sabar erk..... semua tu dugaan... tak semua org akan rasa... pengalaman yg berhargai mengajar kite lebih dewasa di dalam pemikiran.....

    ReplyDelete
  2. sama2 sahabat.... aku sentiasa ada tuk ko....

    ReplyDelete