secebis sengalan!!

Aku x pandai melukis, jadi aku x boley ‘draw and paint’ perasaan aku..Aku x pandai menyanyi, aku x boley lagukan hati aku...Aku tade ‘art and skill’ maka aku xley nak shout out’ buat grafitti kat mane2 dinding..dan sbenanyer aku x pandai pon menulis..aku tau ‘throw out and spill’ aje..

~Hlovate~

14 November 2011

Kecelaruan...

Jiwaku resah..wajah ini sudah tidak mampu dipura-purakan lagi riaknya..ke-blur-an telah melampaui tahap yang dibenarkan..sudah melangkaui 8 petala alam..sangat tidak aku pahami...

Manusia. Manusia.

Apa yang perlu ku lakukan untuk memuaskan hati semua pihak??? jika ku buat begini, akan dikata begitu, jika ku buat begitu pula, akan dikata begini...

Adakah ini nasib sang perantau yang kekurangan kasih syg teman dan sahabat taulan..Adakah perlu kubiarkan semuanya dan menelan apa sahaja yang terjadi...?? Zasssss....

Lumrah kehidupan....jalan ini yang telah kupilih..akan ku harung jua walaupun sukar di bumi orang...

T.T

4 comments:

  1. = semnagat ninot~! semangat~! klo xsmgt meh turun serdang... (jom tgk edward cullen~~~~) :D

    ReplyDelete
  2. wahhhh..ade edward cullen ke kat sane?? rindu!!

    ReplyDelete
  3. chaiyok2.... neber giveup......... kite kena yakin dgn ketentuanNya.............. pasti ada sinar utk kita di masa hadapan......

    ReplyDelete
  4. yeahh..Yakin!!! Yakin akan adanya pelangi dan bukan matahari :)

    ReplyDelete