secebis sengalan!!

Aku x pandai melukis, jadi aku x boley ‘draw and paint’ perasaan aku..Aku x pandai menyanyi, aku x boley lagukan hati aku...Aku tade ‘art and skill’ maka aku xley nak shout out’ buat grafitti kat mane2 dinding..dan sbenanyer aku x pandai pon menulis..aku tau ‘throw out and spill’ aje..

~Hlovate~

06 January 2011

:: Hari First Kuliah Yang Huru Hara..huhhh!! ::

Semalam ari first kuliah..aku TERmasok kelas lambat stengah jam..punye la haru..pagi tu ade keje sket kt opis..aku bajek2 dlm kol spuloh sengah leh setel la keje2 tsebot..pastu tgk2 nak dekat kol 11 keje x siap g..kuliah stat kol 11..aku da menggigil2 siapkan keje urgent tu sambil berkeadaan blur n pucat muke..pas siap keje jer aku tros lari cam tak ckup tanah g fakulti.sampai2 bilik kuliah, tibe2 aku tgk cm ade lecturer cine tgh mengajo ngan penoh konsentrasi..aku da separa kompius mse tuh sbb setau aku dlm jadual tulis dr.Nazre yg ngajo.xde pulak name cine..pastu dgn menggunekan kaedah cube jaye aku pon mredah msok dlm kelas sambil pure2 wat muke cuak..sekali tgk2 rupenyer supervisor aku a.k.a dr Azani yg mengajo..dua kali haru.dr blakang nmpak cam apek mane jer.ahahah...kantoi dtg kuliah lambat..dah tatau cmne care nk membekap diri..sekian~

 Bukan gamba atau gambaran aku..eheh~

2 comments:

  1. da setaon x msok kelas..prasaanye jadik..woww!!tatau nk berperasaan besh ke x..sekelas ngan foreigner~ah..jgn ngader2 nk tnye aku pape yer incek foreigner..i dun know how to speak in english fluently..ahaks!

    ReplyDelete