secebis sengalan!!

Aku x pandai melukis, jadi aku x boley ‘draw and paint’ perasaan aku..Aku x pandai menyanyi, aku x boley lagukan hati aku...Aku tade ‘art and skill’ maka aku xley nak shout out’ buat grafitti kat mane2 dinding..dan sbenanyer aku x pandai pon menulis..aku tau ‘throw out and spill’ aje..

~Hlovate~

18 January 2011

ntah aper~

Lately ni, keidopan rase susah sgt..mencabar sgt..byk sgt dugaan kene tempuh.byk sgt perkare baru yg belaku dlm life aku..selalu rase cm nk give up jer dari idop ni...

tp, ader sorang member aku penah pesan dulu.."kalo nk yg terbaekk, mestilah byk dugaannyer ninie"..jadi, aku kne kuat n byk bsabar kot..sbb pasni InsyaAllah akan ader pelangi yang dpt mewarnai idop aku.. hurmmm...chaiyok2..

hope aku berjaye mengharunginye...

tengs sgt pade kwn2 yg selalu ader time aku susah ni..sgt2 menghargai korang sbb selalu sapot aku...

3 comments: