secebis sengalan!!

Aku x pandai melukis, jadi aku x boley ‘draw and paint’ perasaan aku..Aku x pandai menyanyi, aku x boley lagukan hati aku...Aku tade ‘art and skill’ maka aku xley nak shout out’ buat grafitti kat mane2 dinding..dan sbenanyer aku x pandai pon menulis..aku tau ‘throw out and spill’ aje..

~Hlovate~

10 January 2011

tade tajuk...

Hurmmm..tibe2 rse cam ade perasaan x besh yg ala2 sdey n tensi yg membelenggu diri..haishhhh...dushhh..dushhh..dusshhh..keceper!! nyah ko perasaan2 x besh neh..jgn kaco idop aku..sile tampilkan perasaan gembire kembali dlm diri neh..hohh!! titisan2 air tu diharap tak kuar dr mate yer..kaber2.. Berilah aku kekuatan dan ketenangan utk menempuhi dugaanMu..Amin~


OKEI..AKU DA NORMAL BLEK..PEACE!! =)

4 comments:

  1. aiks...cepatnye kembali normal..
    tenangkn pikiran ok!

    ReplyDelete
  2. heheh..okei..dah luahkan kt cni..kire dah okei sket laa..ngee.. tq darlin 4 ur concern~

    ReplyDelete
  3. blog adalah medium melepas perasaan. kini aku pon turut mengaplikasikannya... wuuu~!!

    ReplyDelete
  4. ahahahah...sayer sudaaa prektis sekali..cm besh jek...heee~

    ReplyDelete